Tablica prac

ABCDE... |



Esencja 

Tutaj przedstawione są hasłowo potrzeby i prace do wykonania przy projekcie.


Opis
Jak wszystko inne w projekcie nie jest to tutaj uporządkowane i uzupełnione zarówno o szczegóły jak i o czynności pierwszej ważności.

ADMI tej strony

Docelowo jest szukany Ktoś kto obejmie ten zakres czynności, czyli będzie zbierał informacje: z istniejących stron i korespondencji, szukał braków i niedociągnięć w projekcie itp. i to wszystko tutaj zapiswał. Jest to funkcja w przyszłości oparta o wynagrodzenie etatowe i osoba taka należy do Zarządu projektu.

SPIS POTRZEB I PRAC PROJEKTU aaaaa

 1. Pomocnicy do uruchomienia projektu - jest tak, że możesz sobie wybrać czym się zajmiesz. Najlepiej tym co zwróciło swoją "nieprawidłowością" najwięszą Twoją uwagę. Nikt Tobie nie będzie narzucał tempa Twojej pracy. Robimy to razem, więc możesz skonsultować to z nami, poradzić się, przedstawic do ogólnej akceptacji itp. Lepiej abyś był jednak samodzielny, już my się postaramy doglądać jak działasz. Jedno należy wiedzieć na początku: Wszystko rozwiązania można w swoim czasie poprawić i uzupełnić ale przyłączając się do nas lepiej abyś się dopasował do nas i naszych rozwiązań niż odwrotnie.
W zorientowaniu się w przebiegu prac może być Tobie pomocna dotychczasowa korespondencja:
                                         zobacz: korespondencja 09.2000

     

  • Zaprogramowanie i instalacja automatcznego uzupełniania wpisów do katalogu ABCDE

  • Zaprogramowanie automatycznego tworzenia strony SHT, jej modułów, formularzy statystki itp.:
    Stron będą nieco odmiennych standardów w zależności od traktowanego tematu.

    • typ ogólny

    • wiztówka firm

    • wiztówka produktu

    • nawigacja Branży gospodarczej

    • Osobistości publicznej

    • (rozwiązania) Problemu.

    • Nawigacji wielowątkowego Tematu

    1. Przetłumaczenie esencjonalnych stron projektu na języki:

    • angielski

    • niemiecki

    • rosyjski

    • francuzki

    • hiszpański

    • jęz. azjatyckie

    1. Wpisanie i rejestracja projektu do znanych katalogów tematycznch i wyszukiwarek itp.

    2. Zredagowanie/Napisanie listu informacyjnego na start projektu w wersjach do:

    • internautów

    • firm internetowych

    • firm reklamowych

    • firm produkcyjnych i usługowych

    • firm handlowych i innych

    • prasy, prasy on-line i RTV

    • szkół, uniwersytetów placówek dydaktcznych

    1. pomoc w umieszczaniu listów informacyjnych o starcie projektu

    • w listach dyskusyjnych

    • czasopismach on-line

    • powiadomienie osobistości publicznych, sponsorów - również nieelektronicznymi sposobami

    1. Zaprogramowanie "Księgi Gości/listy dyskusyjnej" na potrzeby projektu. - b.ważn element projektu

    2. Redakcja elektronicznego Biuletynu aaaaa . Sprawy związane z projektem, raporty, głosowanie na opcje rozwoju projektu.

    3. Zaprogramowanie oficjalnych baz danych obsługujących finanse, korespondencję, głosowania, planów, decyzji i raportów, statystyk, nowości, archiwum itp. projektu

    4. Redakcja nowości (nowych wpisów wszelkich Informacji do projektu)

    5. Przygotowanie banerów reklamowych i gifów animowanych jak i grafiki wspomagającej

    6. Dalekie potrzeby:
      Planowane są działy zarządzające projektem, czyli DZIAŁ:

    • Współpracy z Internautą

    • Ochrony Praw Autorskich

    • Ochrony Anonimowości Internauty

    • Ochrony Zarchiwizowanej Informacji

    • Sekretarzy Raportów Wszelkich Ruchów Projektu

    • Kompatybilności Standardu

    • Integracji Istniejących i Nowych Rozwiązań i Pomysłów

    • Językoznawców i Tłumaczy

    • Globalizacji

    • Oraz typowe działy zarządzające sprawami prowadzenia i utrzymania firm "informatyczno-inernetowo-portalowych"

     

     


    aaaa