Mogą istnieć następujące podstawowe typy GSN:
Tematyka (nazwy jak: pop, gry, Opel, komputer, skróty) - jest to nazwa bardzo ogólna ale umożliwia przejscie do każdego tematu pokrewnego.
Produkt / nazwa przedmiotu
(nazwy jak: drukarka laserowa - HP4L; akwarium, stół, masło, kotlety schabowe) - nazwa skupiająca bezpośrednio wielu producentów i konsumentów.
pytanie - (jak dbać o twarz?, jak upiec...?) - ogromna pula możliwości. Pytanie powinno być sformuowane jak najprościej.
Nazwa geograficzna - (strona skupiająca turystów i branżę turystyczną
Nazwa ulicy (ul. Marszałkowska)- najlepiej wybierz tą przy, której mieszkasz. Strony ulic będą stronami dochodowmi, gdyż będziesz pełnił rolę gospodarza ulicy nie tylko w Internecie. W tym celu planowany jest osobny serwis.
Strona osobistości (Michel Jackson, Madonna)- piosenkarze, aktorzy, politycy, biznesmeni.
Zawód (programista, murarz, urzędnik, myśliciel) - strona będzie skupiała poszukujacych i oferujących pracę
Temat (dyscypliny sportowe, chat, bowling, ustrój państwowy, abstrakcja, sądownictwo)
Tytuł (piosenki, książki, filmu, gry komputerowej) - nazwa będzie z pewnością skupiać fanów.
Strona Firmowa (Batumex S.A., Coca-cola Ltd.) - strony dedykowane administracji przez firmy. Jest to źródło dochodu projektu. Administrowanie stroną przez firmę nie ma złego wpłwu na jej wiarygodność.
Twoja Strona Osobista (Jan Kowalski) - na nią zawsze będziesz miał czas, chyba że
jest Cię więcej. Pośpiesz się, to zostaniesz Kowalski Nr.1. Ten typ GSN nie ma wpływu na powodzenie aaaaa.
|