CENTRALAaaaa  KORESPONDENCJA©

ZASADY WSPÓŁPRACY - prosimy o zapoznanie się przed wysłaniem listu

SZABLON KORESPONDENCJI

STOSOWANIE KODÓW
w całej korespondencji

Korespondencja w 2000 roku

____________________________________________

UWAGA: Nasza korespondencja jest jawna i będzie opublikowana na stronach aaaaa.

UWAGA: Na tym etapie projektu nie będziemy przyjmowali żadnych niezapowiedzianych listów zawierających załączniki lub większych jak "norma =3kB". Listy takie będą bez otwierania usuwane.

______________________________

STOSOWANIE KODÓW w korespondencji

Aby ułatwić pracę Centrali prosimy o stosowanie kodów literowych przed tytułem wiadomości E-mail w TEMACIE. Powinieneś zdać sobie sprawę, że do Centrali nadchodzą setki listów. Kody ułatwią sortowanie i przekazywanie dalej osobom odpowiedzialnym za dane sprawy.
Stosuj KODY prosimy jeśli możesz.

Oznaczenia i kategorie kodów:

GSN - rejestracja nowej nazwy, za kodem Twoja nazwa

ADMI sprawy administrowania Twoją nazwą.

WIERSZ - kiedy chcesz przysłać gotowy wiersz do zamontowania w katalogu ABCDE, w treści listu zamieść gotowy kod kierujący na stronę www. w Internecie.

CENTR - Sprawy osób pracujących w Centrali .

ADRES - w treści korespondencji są zbiory Twoich adresów E-mail, do których Centrala ma wysłać zawiadomienie o projekcie. Proszę podać numer listu. Zbiory te nie będą nigdzie publikowane.

5a - umieść w Temacie E-mail do znajomych - jeśli sam wysyłasz zawiadomienie - ułatwi Twoim znajomym rozpoznanie przesyłki szczególnie wtedy gdy już wiedzą o projekcie

TECH - sprawy techniczne, propozycje rozwiązań technicznych, pomoc techniczna,

PROG - sprawy związane z programowaniem, różnych elementów projektu, pomoc w programowaniu, rady

BIZNES - jeśli chcesz w jakiś sposób nawiązać współpracę komercyjną z aaaaa

PRaCA - Praca w CENTRALI >aaaaa<. Jeśli chcesz się czymś zająć.

!!!!! - jeśli chcesz CENTRALĘ przed czymś ostrzec, np. przed konsekwencją jakiegoś działania, przed hakerami,:-)
Proszę rozważyć używanie tej opcji, może lepiej pod INNE

SOS - jeśli sprawa jest bardzo ważna lub potrzebujesz pomocy. Proszę rozważyć używanie tej opcji, może lepiej pod INNE

PYT - Twoje różne pytania
ODP - Twoje różne odpowiedzi.

BANK - sprawy finansowe i bankowe
ABCDE - sprawy związane z funkcjonowaniem katalogu ABCDE 

REKL - sprawy związane z reklamą i ofertami umieszczania reklamy.

INNE - wszystkie inne sprawy nie mieszczące się w powyższych kategoriach

do góry


SZABLON KORESPONDENCJI

Postaraj się przyjąć następujący szablon korespondencji z CENTRALĄ:

  • Pierwszą odpowiedź na list , Twoje wszystkie wpisane teksty, również pomiędzy wiersze listu na który odpisujesz zaznacz innym, wyraźnym kolorem lub czcionką.
  • W ten sam sposób reaguje Centrala wpisując w Twoją odpowiedź kolorowy tekst.
  • Trzymaj się tematu i lepiej napisz nowy list jeśli poruszasz różny temat.
  • W temacie E-mail do każdej odpowiedzi dodawaj za tematem kolejny numer.
  • Jeśli temat ucichnie To centrala korespondencję opublikuje
  • Jest to przejściowa forma korespondencji gdyż docelowo do każdego tematu będziemy mieli listę dyskusyjną
  • bądź świadom że cała korespondencja będzie publikowana. Jeśli masz osobiste pytanie to zaznacz to proszę oddzielnie.

Zobacz również wycinki korespondencji w starej wersji projektu aaaaa:


do góry
__________________________________

UWAGA: Nasza korespondencja jest jawna i będzie opublikowana na stronach aaaaa.

UWAGA: Na tym etapie projektu nie będziemy przyjmowali żadnych listów zawierających załączniki lub większych jak "norma w kB". Lity takie będą bez otwierania usuwane.